• Telefoon 088 356 20 00
  • Mail [javascript protected email address]
Aanmelden voor hulp
Aanmelden voor hulp

Adviseur Entreeteam

Ben jij iemand die hulpvraag kan matchen met de juiste hulpvorm? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Ben jij iemand die de hulpvraag kan matchen met de juiste hulpvorm? Ben je pas tevreden als je onze kinderen op een veilige en warme plek hebt geplaatst? Zoek je, om dit te bereiken, graag de samenwerking op met verschillende partijen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Werken bij entrea lindenhout

Entrea lindenhout is één van de grote aanbieders van specialistische jeugdhulp in Gelderland. Onze keten van ondersteuning en zorg omvat (ambulante) specialistische jeugdhulp, diverse vormen van pleegzorg en speciaal onderwijs. We bieden aan kind en gezin hulp thuis, in wijk en buurt, met daghulp, op school, in een pleeggezin en in een gezinshuis of behandelgroep. Dat doen we zo snel als het kan, zo kort als het kan én in samenhang.

Het team

Het Entreeteam is het expertisecentrum van entrea lindenhout ten aanzien van verblijfsmogelijkheden en dienstverleningsvormen en biedt informatie aan (potentiële) cliënten, verwijzers, collega zorgaanbieders en aan medewerkers van entrea lindenhout.

Voor dit team zoeken wij zo spoedig mogelijk een adviseur Entreeteam!

Wat ga je doen?

Als adviseur Entreeteam ben jij het aanspreekpunt betreffende onze zorg- en dienstverlening en verantwoordelijk voor de telefoondienst, het logistieke proces van aanmelding, opname en doorplaatsing(en) van cliënten in crisissituaties. Hiervoor zit je op werkdagen veruit de meeste tijd achter een computer, met de telefoon aan je oor.

  • Als aanspreekpunt fungeren voor (potentiële) cliënten, wijkteams, (huis)artsen, gemeentes, GI’s, overige zorgaanbieders en interne collega’s;
  • Beantwoorden van alle zorg gerelateerde vragen die binnen komen via telefoon, post, mail, website e.d.;
  • Advies en informatie geven op diverse niveaus over keuzemogelijkheden en alternatieven voor hulpvragen en over praktische zaken aangaande jeugdzorg;
  • In behandeling nemen van verzoeken tot aanmelding of (over)plaatsing, mogelijke oplossingen in kaart brengen en betrokkenen adviseren over de voor- en nadelen van de diverse opties;
  • Op verzoek van managers ondersteuning bieden op diverse fronten en tevens knelpunten signaleren in de vraag- en aanbodsturing en adviezen geven ter verbetering daarvan aan het management;
  • Het bijwonen van diverse (werk)overleggen en soms het organiseren hiervan;
  • Overzicht houden en op de hoogte zijn van de bezetting en de verwachtte in- en uitstroom van de ambulante hulpvormen en de verblijfsmogelijkheden binnen entrea lindenhout;
  • Samenwerkingsrelaties onderhouden met in- en externe partners (o.a. collega aanbieders);
  • Op de hoogte blijven van de relevante ontwikkelingen binnen de jeugdzorg, de sociale kaart en kennis hebben van ons hulpaanbod en de methodieken;
  • Het aansturen/ coördineren van het aanmeld- en matchingsproces gezinshuizen.

In het ‘creëren van een fijne en veilige omgeving’ is onze overtuiging dat dit voor kinderen en jongeren thuis is. En als de hulp thuis niet kan of als een jongere op weg wil naar zelfstandigheid, dan is ‘zo thuis mogelijk’ ons uitgangspunt.

Wat neem je mee?

Wij vinden het belangrijk dat medewerkers van entrea lindenhout vraag-, ontwikkelings-, resultaat- en samenwerkingsgericht zijn. Daarnaast vragen wij:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Werkervaring als hulpverlener, bij voorkeur binnen de jeugdhulpverlening;
  • Kennis van de lokale en regionale sociale kaart en het gemeentelijk beleid met betrekking tot de organisatie van de jeugdhulp;
  • Dienstverlenende en klantgerichte houding;
  • Het vermogen samenwerking te vinden in een omgeving waarin meerdere partijen actief zijn;
  • Pragmatische instelling en organisatorische kwaliteiten;
  • Effectief en secuur kunnen werken;
  • Kunnen presteren onder tijdsdruk;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

Wij bieden jou!

  • Een jaarcontract en een salaris in schaal 9 van minimaal € 2.603,56 en maximaal € 3.888,56 bruto per maand bij een werkweek van 36 uur;
  • Een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan en diverse collectieve verzekeringen waaronder een zorgverzekering;
  • Aandacht voor en mogelijkheden tot leren en ontwikkelen middels ons opleidingenportaal en uitgebreid intern en extern scholingsaanbod;
  • Een kans om (in)direct verschil te maken in het leven van een kind;
  • De mogelijkheid om aan de slag te gaan binnen een enthousiast zelfsturend team.

Meer informatie?

Hebben we jou nieuwsgierig gemaakt? Dan ontvangen we graag jouw CV en korte motivatie graag o.v.v vacaturenummer 2022-039. Heb je inhoudelijke vragen over de functie, neem dan contact op met het Entreeteam via telefoonnummer 088-3563000. Zij beantwoorden graag je vragen.

  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
  • Een VOG-screening (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van de selectieprocedure.
  • Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.
  • Entrea lindenhout is lid van de Werkgeverij. Dit betekent dat je als (toekomstig) medewerker van deze organisatie jouw werkzekerheid vergroot, jouw kennis en netwerk kan ontwikkelen, dat je beter regie houdt op jouw loopbaan en meer voordelen. Kijk voor meer informatie en voor een overzicht van de deelnemende organisaties op www.dewerkgeverij.nl.
    Vermeld indien je werkzaam bent binnen de Werkgeverij dit duidelijk in je sollicitatiebrief.

Solliciteer direct!

Sollicitatieformulier


Ik heb het privacybeleid gelezen en ga hiermee akkoord
Na verzenden ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Zo niet, neem dan contact met ons op.
Velden met een * zijn verplicht