• Telefoon 088 356 20 00
  • Mail [javascript protected email address]
Aanmelden voor hulp
Aanmelden voor hulp

Business Controller

Ben jij die flexibele, frisse, nieuwsgierige ondernemende en communicatief sterke Business Controller? Dan komen we graag in contact met jou!

Organisatie

Entrea lindenhout biedt specialistische orthopedagogische hulp en onderwijs aan kinderen in de knel en hun gezinnen. Het streven is samen voor kind en gezin nog betere hulp te bieden die snel en duurzaam effectief is in de meest complexe situaties. Zo snel als het kan, zo kort als het kan én in samenhang. Vanuit een gezamenlijke visie dat alle kinderen thuis horen, of anders zo thuis mogelijk. Bij entrea lindenhout werken professionele en betrokken mensen in hulpverlenende, onderwijzende en ondersteunende functies. Professionals die met passie een positieve verandering inzetten voor kinderen, jongeren en hun gezin. Het werkgebied is Gelderland, Overijssel, Noordoost Brabant en Noord-Limburg. Dagelijks staan er 1.000 medewerkers klaar voor 5.600 cliënten. De omzet ligt rond de € 70 miljoen.

Vanaf 1 januari 2020 is entrea lindenhout formeel juridisch één organisatie. Er zijn inmiddels grote stappen gezet naar een goed werkende en integrale bedrijfsvoering, de daarbij behorende werkprocessen en de verbinding tussen de verschillende culturen.

Entrea lindenhout wil de komende jaren haar slagvaardigheid en ondernemendheid verder verbeteren. Dit vraagt van de afdeling Bedrijfsvoering en Financiën & Control een nog proactievere, ondersteunende en naar buiten gerichte houding. Een houding van de medewerkers die er op gericht is om de uitvoering te ontzorgen en in dienst staat van het primaire proces.

Om invulling te geven aan deze ambitie is entrea lindenhout op zoek naar een flexibele, frisse, nieuwsgierige ondernemende en communicatief sterke Business Controller.

Wat ga je doen?

Als Business Controller ben je teamlid van Finance & Control en rapporteer je aan de Manager Bedrijfsvoering en neem je deel aan het ondersteuningsteam van de desbetreffende regio. Je bent sparringpartner en adviseur van de (gebieds)manager en de teams. Je bent aanspreekbaar op het slim, efficiënt en transparant uitvoeren van de dienstverlening. Je bent geïnteresseerd in mensen, maakt makkelijk contact en weet door jouw financiële en bedrijfskundige expertise de contacten met de gemeenten inhoudelijk te optimaliseren. Door jouw kennis van de onderliggende contracten ondersteun je (samen met de contractmanager) de manager in de gesprekken met externe partijen. Tevens signaleer en anticipeer je op de ontwikkelingen in de regio en vertaalt deze naar de impact en noodzakelijke ontwikkelingen op de bedrijfsvoering en de regio.

Taken:

  • Je draagt bij aan een goede effectieve inrichting en implementatie van management control, P&C cyclus, correcte vastlegging en werkwijzen en procedures van meerdere ‘business units’ (regio’s, YOIN en Servicebureau).
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de Concern Controller en de manager.
  • Je faciliteert en ondersteunt bij de accountantscontroles, de jaarrekening, het opstellen van de begroting, het contracteren en de uiteindelijke realisatie van de contracten.
  • Je stelt verantwoording naar gemeentes op.
  • Je levert input waarmee het beleid en dus de koers van de organisatie wordt bepaald, onder meer door het genereren van managementinformatie en het maken van financiële en bedrijfseconomische business cases.
  • Je signaleert risico’s en bespreekt mogelijke verbetervoorstellen met het management.

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde universitaire en/of hbo-opleiding op bedrijfseconomisch en/of bedrijfskundig gebied.
  • Kennis van de regelgeving en bekendheid met de laatste ontwikkelingen in de zorg is een pré.
  • Je hebt ruime relevante financiële werkervaring.
  • Je bent een proactieve en enthousiaste adviseur die zelfstandig, accuraat en integer is.
  • Je neemt initiatief, beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bezit zelfreflectie en relativeringsvermogen.
  • Je bent analytisch sterk en past ook goed in een no-nonsense cultuur.
  • Samen met je collega’s streef je elke dag naar het beste resultaat.
  • Je ben in staat om actief te luisteren en kunt schakelen op verschillende niveaus.
  • Je hebt een flexibele instelling en bent toch ook in staat een stevige positie in te nemen en weet de benodigde informatie op de juiste plekken op te halen.

Wij bieden jou!

  • Veelzijdige, uitdagende en zelfstandige functie binnen een betekenisvolle informele organisatie die midden in de maatschappij staat.
  • Salaris van maximaal € 5.245,– bruto per maand bij een werkweek van 36 uur.
  • Een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden en diverse collectieve (zorg) verzekeringen.
  • Aandacht voor en mogelijkheden tot leren en ontwikkelen middels het opleidingenportaal en uitgebreid intern en extern scholingsaanbod.
  • Een kans om indirect verschil te maken in het leven van een kind en het gezin.

Ben je geïnteresseerd in deze functie? We verzoeken je vóór zondag 19 april aanstaande te reageren via de website van K+V.

De eerste gesprekken vinden plaats bij K+V vanaf week 13. De gesprekken bij entrea lindenhout vinden plaats op dinsdag 28 april vanaf 10:00 uur.

Let op! Bij voldoende geschikte kandidaten kunnen wij de opdracht eerder sluiten, reageer daarom snel!
Je kunt je inhoudelijke vragen stellen aan Maartje Peters, partner, via 06 10 08 58 11 of Frank Snethlage, partner, via 06 51 31 01 78.
Kandidaten die worden uitgenodigd, wordt gevraagd een online persoonlijk profielmeting te maken.