• Telefoon 088 356 20 00
  • Mail [javascript protected email address]
Aanmelden voor hulp
Aanmelden voor hulp

Managementassistent Regio Midden

Wil jij een bijdrage leveren aan een veilige omgeving voor onze kinderen? Dan komen we graag in contact met jou!

Bij entrea lindenhout werken professionele en betrokken mensen in hulpverlenende, onderwijzende en ondersteunende functies. Professionals die met passie een positieve verandering inzetten voor kinderen, jongeren en hun gezin. Haal jij hier ook voldoening uit, dan zijn we misschien wel op zoek naar jou. Een gemotiveerde collega die met ons aan de slag wil. Want we doen het samen.

Ben je proactief en kom je goed tot je recht in een dynamische omgeving die volop in ontwikkeling is? Ben jij een enthousiaste en betrokken ondersteuner en wil je graag werken binnen een organisatie die het verschil maakt voor kinderen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Werken bij entrea lindenhout

Entrea lindenhout is één van de grote aanbieders van specialistische jeugdhulp in Gelderland. Onze keten van ondersteuning en zorg omvat (ambulante) specialistische jeugdhulp, diverse vormen van pleegzorg en speciaal onderwijs. We bieden aan kind en gezin hulp thuis, in wijk en buurt, met daghulp, op school, in een pleeggezin en in gezinshuis of behandelgroep. Dat doen we zo snel als het kan, zo kort als het kan én in samenhang.

Context

Entrea lindenhout heeft haar werkgebied verdeeld in regio’s. Voor elke regio is een manager verantwoordelijk en elke regio heeft een ondersteuningsteam. De regio Midden beslaat de jeugdzorgregio’s Centraal Gelderland en Foodvalley. Er wordt zorg geboden vanuit verschillende teams en vanuit verschillende locaties. We werken nauw samen met alle gemeenten en zijn actief in onze netwerken. Naast reguliere zorg wordt er veel geïnvesteerd in ontwikkeling van kwaliteit en medewerkers. Willen we onze kinderen en gezinnen in hun kracht zetten dan moeten we ook onze medewerkers in hun kracht zetten. We werken daarom met zelfsturende teams.

Wat ga je doen?

Als managementassistent maakt je deel uit van het ondersteuningsteam en ondersteun en faciliteer je het management van de regio. Dit vraagt intensieve samenwerking met de manager en beschikbaarheid voor de teams. Je hebt regelmatig contact met collega managementassistenten en neemt elkaar in voorkomende situaties waar. Je bent een eerste aanspreekpunt voor zowel de medewerkers intern als partners in de externe netwerken waar het gaat om de processen en de ontwikkelingen in de regio. Je draagt bij aan een efficiënte organisatie door een adequate secretariële, organisatorische en inhoudelijke ondersteuning van de manager.

Wat neem je mee?

Je hebt een MBO+ of MBO master opleidingsniveau (5) op secretarieel gebied en een HBO denkniveau. Je bent sociaal vaardig, kunt snel denken en handelen. Je bent in staat om ordening en structuur aan te brengen in minder overzichtelijke processen. Je bent een spin in het web maar weet heel goed waar de grenzen van je functie liggen. Je neemt initiatief waar dat kan en kunt complexe situaties overzien. Het behalen van resultaten en komen tot afgeronde producten is voor jou een vanzelfsprekendheid. Je hebt goede kennis van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling. Het kost je geen moeite om een rapport of een helder verslag op te stellen. Je bent representatief, klantgericht en voelt aan wanneer iets extra zorgvuldigheid vraagt.
Ervaring met projecten, beleidsnotities en de jeugdzorgsector is een pré. Een bereikbaarheid over 4 werkdagen is voorwaarde.

Wij bieden jou!

Entrea lindenhout is een innovatieve werkgever met een hoge ambitie. Je wordt dus in alle opzichten uitgedaagd zowel op je taken als je competenties. De regio midden kent vele ontwikkelingen, zowel op het gebied van kwaliteit als efficiëntie. De digitalisering gaat hard; we werken met de nieuwste systemen. Thuiswerken is inmiddels gewoon geworden waarmee werk en privé goed zijn te combineren. Veranderingen in het veld zijn talrijk en gaan snel en om die goed te volgen is samenwerking en verbinding intern en extern een noodzaak. Met de manager vorm je een tandem maar in de functie zelf opereer je in hoge mate autonoom.

Verder bieden wij je:

  • een jaarcontract en een salaris in schaal 6 van minimaal € 2.136,07 en maximaal € 3.036,87 bruto per maand bij een werkweek van 36 uur;
  • een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan en diverse collectieve verzekeringen waaronder een zorgverzekering;
  • aandacht voor en mogelijkheden tot leren en ontwikkelen middels ons opleidingenportaal en uitgebreid intern en extern scholingsaanbod;

Meer informatie?

Hebben we jou nieuwsgierig gemaakt? Dan ontvangen we jouw CV en korte motivatie graag uiterlijk 25 januari a.s. o.v.v. vacaturenummer 2021-004
Sollicitatiegesprekken worden gehouden op vrijdagochtend 29 januari a.s. Heb je inhoudelijke vragen over de functie, neem dan contact op met Frank van Gorp, regiomanager, tel.: 088-3562000. Hij beantwoordt graag je vragen.

  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
  • Een VOG-screening (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van de selectieprocedure.
  • Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.
  • Entrea lindenhout is lid van de Werkgeverij. Dit betekent dat je als (toekomstig) medewerker van deze organisatie jouw werkzekerheid vergroot, jouw kennis en netwerk kan ontwikkelen, dat je beter regie houdt op jouw loopbaan en meer voordelen. Kijk voor meer informatie en voor een overzicht van de deelnemende organisaties op www.dewerkgeverij.nl.
    Vermeld indien je werkzaam bent binnen de Werkgeverij dit duidelijk in je sollicitatiebrief.

Solliciteer direct!

Sollicitatieformulier


Ik heb het privacybeleid gelezen en ga hiermee akkoord
Na verzenden ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Zo niet, neem dan contact met ons op.
Velden met een * zijn verplicht